Pass, gym eller hemma träning - det är frågan

2013



Instabild där jag flashar mina nya snygga träningstights.
Gud vad jag önskar att jag hade ett jobb så jag kunde köpa ett helt flak av Celsius, satans jävlar vad gott det är!
 
 
Det är helg och jag ska inte göra något undantag. Det kommer värka som fan imorn men jag är så taggad på det här nu, jag vill se resultat och jag ska hålla mig borta från onyttigheter, läsa på mer om träning, mat och hälsa och fortsätta uppdatera er om mina resultat.
 
Mina framsteg är inte stora, jag tog mer i benpress idag än jag gjort tidigare men de var i sittande position där du pressar kroppen uppåt, det måste vara den lättaste verationen. Tog även mer när jag körde leg curlen där du ligger på mage. Imorgon ska jag köra ett träningspass hemma med min kropp och lätta hantlar som redskap, kommer nog vara för trött för att ta mig till gymmet.
 
Nästa vecka vill jag nog köra något pass med, spinning eller skivstång är ja sugen på med de vore jävligt kul om Ida hänger med på box, var så jävla länge sen och det är så sjukt kul och befriande träning.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?