Julklapp

2013




Den här julen blev lika lugn och skön som alltid men när det kom till julklapparna så blev ja lika chockad och tagen som när jag var liten och fick en karaoke maskin... Bråvalla biljetter, 3 dagar plus camping. När jag öppnat kuvertet fråga mina bröder om jag verkligen inte kunde ana att ja skulle få något mer än de små paketen jag redan öppnat och svaret är nej, ja hade inte en tanke på biljetter, inte ens när ja fick ett kuvert med texten "a Little party never killed nobody". Så jag är sjukt tacksam, den här festivalen är typ obligatorisk för mina vänner eftersom dom har pengar till det men jag trodde faktiskt att jag skulle få sitta hemma i år också, men nej. Ja ska få se iron maiden, kings of leon, maggio o massa fler grymma band och sångare, jag ska få gå på ett lerigt fält med en kall öl i handen och jag ska få dansa med mina finaste vänner och försvinna in i nuet. Helvetes jävlar vad glad jag är !








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?