It's not a burden, it's a reward

2013



Man ser inte så mycket av mitt resultat men jag känner det
och det gör mig så jävla glad! Axlarna syns lite kanske..
 
När man gör något som är relativt nytt för en själv och känner att det här vill jag göra, jämt! Här mår jag så jävla bra, här stärker jag mig själv både fysiskt och mentalt, det här, det är min fristad! Jag kan glatt säga att det är den känslan som kryper sig på även i mitt liv när jag entrar gymmet. När man lyfter den där extra vikten du inte orkade tidigare, när man gör en ny övning, springer på en högre hastighet eller står ut längre tid än förra gången under en uthållighetsövning. Åh de är som att ju tyngre vikter du lägger på maskinen ju färre vikter har du på dina axlar när de gäller problemen utanför gymmet. 
 
Den senaste tiden har jag tränat mer frekvent och det är super kul. Jag börjar få ett mer flow i det hela och nu när man lärt sig hur man ska träna kan man successivt öka motståndet på maskinerna och de är för mig roligare resultat än mitt kroppsliga. Som vanligt så känner jag resultat men det är inget som syns än tyvärr. Det blir mycket kondition framöver, spinningpassen har till och med blivit roliga. Jag längtar tillomed efter att få träna, vad hände där liksom.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?