Lördag

2013



Gammal bild jag tog när jag testade lite inställningar på kameran, haha

Lagar lite gormet mat (wook och torr kyckling) och ska snart bege mig till syrran, vi har inte träffats sen förra veckan så de ska bli väldans mysigt att ta ikapp lite tid. Jag vilar från träningen ett tag nu, har ingen lust men efter helgen ska de bli fart på det igen.
 
Jobbsökandet ska det också bli fart på, nu vill jag inte springa runt här hemma längre och stå på samma döda ställe i livet, jag vill ha pengar, jag vill flytta hemifrån och jag vill ut och resa. Behöver bli mer självständig, ansvarsfull och känna att jag inte är i behov av mina föräldrar, dags att inse att man inte är så liten längre, även om jag känner mig lite som en högstadieelev fortfarande.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?