Varför jag bara käftar om träning

2014



 
De var när man fick veck under bh:n som jag kände att nu är jag faktiskt lite för stor och det är dags att göra sig av med latheten. Det känns därför ganska bra nu när jag börjar få en rygg som är bredare upptill än nertill. Jag har tränat fria vikter och fått som mest resultat under de senaste två månaderna. Självklart hade jag inte den kroppen som bilden till vänster visar i början av de här året men de största skillnaden har kommit den senaste tiden.
 
Jag ser inte mig själv som superstark, jag tror inte att jag blivit något litet träningsproffs för att jag lyfter lite istället för att köra jympa (vet inte hur ofta jag säger "jag vet inte ens om jag gör rätt nu") men jag blir så otroligt glad när jag ser skillnaden så markant nu mot då. Jag har alltid mått så jävla dåligt i min kropp och nu känns de som att vi två börjar komma ganska bra överrens, DÄRFÖR är jag väldigt hypead gällande träning och resultat och förändring. Och jag tror inte att jag är bättre en någon annan. Seriöst, kan jag så kan tamefan vilken funktionell människa som helst förändra sig för så som jag misshandlade min kropp och verkligen inte brydde mig för ett år sen, och hur lat jag va... herregud
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?