Filmmys, walkincloset och utefik

2014




 
Igår kände jag mig sällskapskåt som vanligt så åkte in till Maria och hängde med henne och Lisa, snacka lite och såg en film. Sen sov ja hos lisa och vaknade upp idag av en stekhet sol, satan vad underbart !
 
Betalade lite räkningar osv. på förmiddan, fortsatte organisera upp och rensa i mitt "klädrum" som är ett jävla kaos. Ska kasta allt skit jag inte använder, köpte en till klädhäst som jag såg att en kompis tipsa om på sin blogg så nu har jag en hel vägg med klädhängare. As skönt att ha kläderna hänga öppet så man slipper stå och dra mellan två skjutdörrar.
 
Eftermiddagen har jag spenderat med Julia, tog en kaffe på fräcka som äntligen har börjat med uteservering så vi satt där och dela på en liten kärleksmums, haha sen gick vi ner till stan och som vanligt kan jag inte hålla i mina pengar.
 
Kom hem med träningskläderna ja har på bilden, har dom där tightsen i svart och lever typ i dom så kände att de var dags att köpa dom grå som satt betydligt mycket bättre än förra gången jag pröva dom.
 
Sen köpte jag ett par svarta tighta jeans med hög midja som jag ska ha när jag går på krogen osv. en nya bh och ett par panties. Köpte faktiskt bara saker ja vet att jag kommer slita med hälsan, så de va värt pengarna !








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?