Unna dig själv

2014



Idag serrni så blir de spontant för min del. Började dagen 9.00 på coaching som gick så jävla bra idag, min coach va stolt över mig och berömde mig för att ha vuxit som person och i mitt jobbsökande under bara de här 3 senaste veckorna. Han rådde mig till att gå ut och göra något kul i helgen för att jag förtjänade de, kan man få bättre start på en helg?
 
Ska ta en snabb dusch nu för jag har varit på gymmet och kört lite med lisa sen blir det vidare till badhuset där en väns kompis hyrt relaxavdelningen så ska vi bada lite bubbel, dricka lite bubbel och bara ha de allmänt mysigt. Efter det ska vi vidare och kvällen kan sluta vart som helst.
 
Imorn äre en resorb och massa vatten som gäller för på kvällen bjuder de på ytterligare festligheter. Jag festar inte ofta så även om ja träna mycket tycker jag att man kan unna sig lite, så får man stå sitt kast i veckan. Men nu ska jag fräscha till mig så hörs vi imorn.
 
Ha en awesome kväll hörrni !








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?