Njuter av fritiden

2014




 
Det har blivit en hel del jobb nu efter bråvalla, körde måndag-onsdag sen ledig torsdag och fredag, sen jobb helgen och hela veckan fram till torsdag. Pjuh vad det är ovant men så kul, att känna att man gör något vettigt. Mindre kul att jag blev sjuk efter bråvalla så tisdan och onsdan förra veckan jobbade jag med feber, idag är första gången jag känner att de nästan har gått över så imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet, äntligen!
 
Har nog tappat en hel del men jag vet att när jag väl drar igång igen så gör jag det helhjärtat, för satan vad jag älskar det!
 
På torsdag är alltså min första lediga dag den här veckan, den ska spenderas med bästavännen, sol o bad och till kvällen korkar vi upp en flarre vin och sitter på min altan till långt in på natten. Kommer bli så jävla mysigt. Vad konstigt det känns att planera en dejt med syrran och se fram emot den så mycket men jag tror att det här är bra. När man inte har möjligheten till att vara ledig eller träffa vännerna så värderar man det så mycket mer när det väl händer.
 
Som idag när jag fick med Julia ut på en fika på kafé solsidan, så behövligt att bara sitta och snacka om allt och inget. Halv nio kom vi dock på oss själva med att vi behövde åka hem och varva ner så vi orkar upp imorn. Grattis till er semester firare som får de här vädret, det är inte lika uppskattat när man städar hotellrum vill jag lova men åh så värt när jag får lönen sen :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?