Sunday without the sun

2014



 
Hellu, det är söndag och jag har kört ett arbetspass på 6,5 timme och efter det åkte jag till min kära lilla mormor som fyller år idag och tog en fika och spela lite kort. Mysigt som satan måste jag säga. Nu har jag precis dragit igång en skön lista på spotify och tillåter mig själv att göra absolut inget vettigt alls. Vet inte om jag jobbar imorn vilket känns lite halvtråkigt, hoppas att jag blir inringd annars ska jag storstäda imorgon här hemma, kan behövas vill jag lova.
 
Är så jäkla sugen på att flytta hemifrån, inreda sitt egna lilla place liksom. Men då krävs de ju lite inkomst också, då har vi det problemet, vad ska jag söka för jobb, borde jag hitta nån bra utbildning och då måste jag plugga upp lite på comvux, o de blir lite smådyrt (dra åt helvete lata gymnasie jag som bara sket i allt). Tråkigt att det ska kännas så nerverande hela tiden när man inte vet vad som sker i framtiden, avundas er som vet vad ni vill och bara strävar efter det, verkligen!
 
Men sånt är livet, man kan bara göra sitt bästa och försöka ha kul på vägen, typ..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?