70 pannor

2014



Det var vad jag lyckades ta i marklyft idag, jag lyfte mer än vad jag själv väger, känns knasigt. Nu ska jag inte höja på ett tag utan gå ner på 50kg igen och nöta så jag har en bra teknik inför de här tyngre vikterna. I sommar ska jag slänga på min uppvärmningsvikt och så är vi i hamn, 100 kilosklubben, att komma över den där magiska gränsen som jonas så fint uttröck de, jävlar om jag är så här glad nu vad blir jag inte då. Sen ska ja även börja nöta lite mer mage så hela bålen är stärkt. Hatar att träna mage men om jag ska tighta till och få fram lite abs så är det bara att börja.
 
Testade liggande benpress idag så nu ska benpassen bli lite intensivare också, jävlar vad skönt de känns att vara lite mer "hemma" på gymmet och inte gå runt och skämmas. Man ser ju om nån är osäker och de känns bara lame, gå dit och kör dit race, du tränar för din skull !
 

 
Nu ska jag ta en svängom i klädkammarn och börja packa. Drar till nypan igen för lite fest och trevligheter. Tåget går halv tre imorn och innan dess ska jag hinna träna ett köttigt benpass, sola och träffa Lisa för att färga min fula utväxt. Hur kommer det sig att ens klädförvaring kan se ut sådär och ändå har man inga kläder ?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?