Du är inte bättre än någon annan, men inte heller sämre!

2014



 
 
Jag märker att jag inte är van vid den här typen av träning veckan bjudit på. Måndags körde vi ett vanligt axel och bicepspass, tog 20kg i militärpress så de känns som att jag har en never ending träningsvärk, insåg att raka hantellyft åt sidan är lite av en ny favorit så det är en övning jag ser fram emot att få öka i.
 
I tisdags gick jag med på att köra kondition på gymmet, tycker det är så fruktansvärt tråkigt, det var nästan så jag längtade lite till magövningarna vi skulle köra efteråt för att jag vill köra lite mer "stillastående tyngd träning", haha. Men det blev 20 minuter på crosstrainern, 20 på löpbandet uppdelat i 10min pw och 10min jogga pendlandes mellan hastigheterna 9 och 12 och sen avsluta vi med 20 min på cykel. Ida har en grym vilja, speciellt när det kommer till den här typen av träning. Hon bara går in och kör och slutar inte förens de är färdigt och jag har inte riktigt den inställningen än, haha jag jobbar påt ;) Sen avsluta vi som sagt med lite mage.
 
Igår och idag har jag ju redan nämnt och i helgen blir de (förhoppningsvis) en tur i vrinnevi med brorsan. Cardio week skulle man ju kunna kalla den här veckan, men de behövs de med.
 
Blanda träningsformer så får man bäst resultat, jag är väldigt sugen på att typ dra och klättra nån dag, få se vad jag har för styrka i ryggen. En sväng till badhuset vore ju inte heller så dumt, simning är ju sjukt bra träningsform. Sen är jag lite sur på att mina bröder valde att sälja sina kajaker på landet, DÄR hade vi bra träning.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?