jobb, shopping, jobb

2014



En nyduschad o fulsöt hund som tycker det är gott med kvarg, min vovvsing blev 5 år igår ♥
Då var min andra period av jobbcoaching över, nu hoppas jag att det flyter på med arbete framöver sen och om det inte gör de så känner jag att jag börjar kunna den här med att söka jobb på bästa sätt så jag tänker inte gå på någon mer coaching, någonsin!
 
Men som sagt vi får väll hoppas att jag inte är arbetssökande under några längre perioder i framtiden. Efter coachen tog jag en sväng på stan med Tessan för shopping o lunch. Hittade till min förvåning två partyplagg, vilket är lite kul ja hittar ju aldrig något i den kategorin men nu ska jag nog kunna se rätt så partyklädd ut på dansgolvet framöver. Inte för att jag tror att det kommer bjuda på så jättemycket party med tanke på att ja börjar jobba på måndag men lite kanske.
 
Imorgon är det dags för tjejkväll på ica maxi i Nyköping igen så 14.30 går tåget. Stannar till lördag morgon så fredagen kanske bjuder på lite party eller bara vin mys. Anledningen till att ja åker hem redan på lördag är att jag ska ta tåget åt andra hållet då. Ska julklappshandla i Linköping med Ida, sjukt mysigt! Ska troligtvis möta upp brorsan med då för han behövde lite post hemifrån så jag är väldans glad inför helgen!
 
Och sen blir det back to work igen på måndag, finally!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?