Ska vi kämpa oss tillbaka då

2014



 
 
Det var väldigt länge sen jag tränade nu och då menar jag kontinuerligt. Det avtog konstigt nog efter min största progress när jag tog delmålsvikten i mark. Jag va på topp mentalt då och jag är jävligt stolt över all framgång jag nått inom träningen. Det här har jag tjatat mycket om, jag vet, men de är en underbar känsla att lyckas med något och nå sina mål, de vet vi nog alla.
 
Idag är jag inte lika pepp på den fronten. Som sagt ja tränar nästan inget, har blivit något enstaka gympass de senaste två månaderna och de skär lite i självförtroendet när volymen på kroppen ökar och det inte är muskelmassa.
 
Något man absolut inte får gräva ner sig i är ju att det går dåligt för det kommer man ingen vart med. Det gäller bara att hitta den där motivationen igen för man har ju nått framgång tidigare. Det är alltid steg 1, att veta att det är möjligt!
 
När det kommer till rutiner och matvanor så är jag på minus. Sockerberoendet är ett faktum och frukost har jag nog inte ätit sen jag slutade jobba för 2 veckor sedan, skärpning!
 
Så nu tänkte jag börja blogga igen för det motiverar mig, hoppas det uppskattas.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?