I wanna partey

2014



Jag har fått ett sånt partyhumör den senaste tiden, inte så konstigt eftersom jag inte festat sen jag var i Nyköping 13e september. Men jag har ingen ork på helgerna sen jobbar mina vänner då med så vi går liksom om varann. Nae så idag såsade jag hela morgonen, sen åkte jag till Julia. Käkade lunch och diskuterade viner i hennes nya soffa, jag var tvungen att lägga upp meningen sådär för när vi satt där kom vi på oss själva, vafan hände här liksom, när blev vi medelålders? Haha. Men de va mysigt iaf, åkte hem efter det och hämtade lite post, kramade om min mamma och pussade på min hund sen åkte jag tillbaka till Anki. Hon slutar jobbet nu halv så då ska vi käka tacos, ha ansiktsbehandling, fixa naglarna och se någon mysig film. Girls night inn!
 
That's all i have to say for now








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?