Ett annat typ av mål

2014



 
 
Gud vad ja trivs här, enda anledningen till att ja vill hem är att jag vet att gymmet väntar och min syster, min förlorade syster kanske jag ska säga då vi inte träffats på över en månad för att vi gått om varann. Men jag ska tillbaka hit valborg som alltid, blivit lite av en tradition att vara här då och jag anar att dom ska göra någon stor fest. 
 
Om saker går som jag vill ska jag försöka fixa ett sommarjobb här och tankarna har även snurrat kring att typ flytta hit på heltid en period. Om jag skulle få jobb som jag kan va kvar på vill jag faktiskt börja köa på en lägenhet här. Folk flyttar för att plugga då kan ja lika gärna flytta för att jobba, o då är de en stad jag känner till, trivs i, känner lite folk i och som bara ligger 40 min hemmifrån. Det tar lika långt tid att åka tåg hit som de tar för mig att ta bussen till ingelsta. 
 
Jag behöver en nystart, så himla trött på att stampa på samma ställe, jag har satt mig i den situationen själv men kanske att jag får lite ny energi som driver mig några steg längre. Då vet jag vad jag ska jobba för, en lägenhet. En egen lägenhet där jag får stå på egna ben.
 
Många saker jag sagt under tiden jag varit arbetslös som aldrig blir av så vi får se hur mycket snack och lite verkstad det blir den här gången men jag vill faktiskt de här, det är inte en period i åre som jag tvivlar på, de är inte att kasta sig ut i ett annat land de är samma planer jag haft hemma fast nu i en annan stad. Jo, jag vill de här!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?