Skulle publicerats i Lördags

2014



Jag och Kim är så värdelösa, jag snooza telefon i drygt en timme, Kim ringer o frågar om ja är vaken ja ba aah men ja pallar fan inte, han ba nä inte ja heller, amme då skiter vi it, aah de gör vi hejdå... De är väll bara att gå UPP! Men, de va skönt att sova, det måste jag medge.
 
Frullen käkades framför fitnessgalan som man kunde streama på datan men de va inte mycket att se på. Efter mycket segande tog jag arslet ur soffan och cyklade till gymmet för ett benpass. Knäböj, frontböj, raka mark, benpress, hamstrings curl och den för quadriceps, vafan heter dom, legcurl och benspark...? Aja sen dog jag lite för ja körde ganska många set på knäböjen så jag satte mig med min lilla shake och såg killarnas Nordic grand Prix i mobilen i omklädningsrummet, jag förstår inte varför man ska tävla utseende mässigt i fitness ? crossfit tävlingar är coolt men hur du ser ut i din kropp är väll inte relevant för nån annan än dig ?
 
Lördags tankar hade vi där, nu ska jag chilla resten av helgen, fortsätter nästa vecka på samma sätt med träning, jobbsök samt inskrivning på körskolan, hörs då!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?