Nyköping, Tjejkväll och krogen

2013



 
De är kul att se att man har några lojala läsare kvar, synd att ja inte är detsamma mot er. Ja känner inte att ja har något behov av att blogga varje dag längre men så kommer dom här dagarna då man behöver lite tidsfördriv. Idag är en sådan, Anna jobbar till 16 och hennes sambo är på kryssning så jag har lägenheten för mig själv. Men de går ingen nöd på mig, jag har strukturerat upp dagens aktiviter ganska bra. Vi börjar med att fixa naglarna inför kvällens utgång sen fortsätter vi med film, serier och dylikt. Man måste ju ta tillvara på tiden liksom, haha ae ja är så fruktansvärt träningssugen och har massa energi men jag kan inte lämna lägenheten då jag inte har någon nyckel så får väll göra några sit ups på golvet. 
 
Gårdagen var väldigt kul, jag blev stationerad vid naglarna så satt och lacka kundernas naglar 3 timmar i streck, helt okej med tanke på att jag fick lön i presentkort att köpa saker för på ica. Kunde ju inte komma mer lägligt då de har 25% på all skönhet de här tjejkvällarna och allt mitt smink var slut så kom därifrån med ny fondation, nytt puder, en eyeliner, ett lack från isadora och en hårfärg för bara 400 spänn. Utöver de fick jag en gigantisk goodiebag med massa smått och gott så jag är hel nöjd. Jag vet inte om jag vill kalla det för jobb men eftersom jag åkte hit på min fritid så räknas det som de. Ännu en merit på CVt alltså ;)
 
Nae hörreni min dag är så hektisk så ja kan inte sitta här o male på, massa pussar till er som fortfarande tar er tiden att kolla in här ibland, vill ni att ja ska va mer aktiv och blogga om något av allt ja inriktat mig på tidigare så hojta till i kommentarsfältet, jag har ju all tid i världen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?