Lite allt möjligt

2014



Då har föräldrarna åkt ut till landet över helgen och kvar blev jag, pga. jobb som de flesta andra helger. Jag tar tillfället i akt och slår på lite hög musik, lagar käk så jag får lite energi och sen ska jag ta tag i tvätten och städa mina rum. Tänkte strukturera om lite i mitt klädrum och rensa. Skön fredags sysselsättning faktiskt. IKEA katalogen kom ju i brevlådan heromdan, satan vad sugen man är på att flytta hemmifrån!
 
Köpte ju proteinbars heromdan att äta istället för godis, eller ja de är ju godis men känns bättre att ta en sån tillsvidare. Fick hur som helst välja mellan omega-3 piller och kreatin eftersom min slutsumma överskred en viss gräns. Tog fiskoljan och tänkte testa det nu. Ett bra tillskott för den som inte får i sig tillräckligt mycket fet fisk, jag åt ju lax minst en gång i veckan förr men jag har nog "förätit" mig på det så nu äter jag ytterst sällan fisk alls. HÄR kan du läsa om fördelar med omega-3 och varför man kan ta det.
 
Jag köper mina proteinbars, och kommer troligtvis köpa omega-3 där med framöver, på gymgrossisten.com 
 
Va på stan igår och kom hem med ett par snygga boyfriend fit jeans från monki, bra köp!


Gick hem till mormor efter stan och fikade. Bjöd på vanilj kesella och färska hallon och hon bjöd på kaffe, mysigt värre!