Bra pump och kommande helg

2014





Inatt sover jag nog gott, jobbat 9 timmar sen direkt till gymmet för lite biceps och axlar och nu ett bad för att varva ner, tippar på att jag sover inom en timme.

Testade mitt nya pwo idag, väldans mycket pump i armarna med bara en dos. Till skillnad från den skiten ja köpte i somras så märkte man verkligen skillnad med aldrig vilas breach 2.0 Skit nice!

Imorn blir de förhoppningsvis jobb till 20 annars blir det jobb och gym. Tur att ja trivs så bra på mitt jobb att ja kan spendera mina timmar där utan ångest alls, att ja tjänar bra kanske har lite med saken att göra, hehe.

På fredag blir det att vina i sörping ute hos en kompis, de är svårt att låta bli att gå ut men nu ska jag ju faktiskt inte till krogen och jag har saknat mina fina tjejor så mycket! Speciellt mina bästa vänner som de va minst en månad sen ja träffa. Fan va tiden går fort, snart tredje advent. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?