Förväntningar på 2015

2014



 
Det här är året då jag känner att jag vuxit som mest i mig själv. Mentalt har jag befunnit mig både på botten och toppen men jag tror att jag kommer gå in i 2015 som en starkare person. Jag bryr mig inte om vad andra tycker, ett nytt år kan faktiskt kännas lite som ett blankt blad. Det förflutna suddas inte ut och saker kan inte göras ogjorda men du kan nu innan ta dig tid att fundera över det gångna året, vad har varit bra, vad vill du förändra, lyckas med, uppleva?
 
Jag sa till mig själv att jag ska vara mer spontan och tacka ja mer än nej under 2014. Den här gången vill jag tänka mer på mig själv, inte vara egoistisk men inse att de här är faktiskt mitt liv och jag kan inom rimliga ramar uppnå det jag vill. Det kan vi alla, utifrån oss själva.
 
Jag måste lära mig mer att leva i nuet också och inte vänta på att saker ska hända, och inte hela tiden förvänta mig något mer. Man får inte glömma det.
 
Sen vill jag verkligen bli starkare i mig själv på alla sätt som går, inte vika mig för lätt. Jag är en människa med åsikter precis som alla andra och är värd att bli lyssnad på, kanske inte alla gånger förstådd men accepterad!
 
De här året, ska bli bra!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?