Fest, träning och sjukt fina vänner

2014



 
Länge sen jag skrev nu så tänkte slänga in ett inlägg, för din skull Anki :* Tappat det här med bloggen helt, förstår inte grejen längre om de inte hade varit så att man hade några 1000 läsare, då kan de va kul men nu... De här behovet av att skriva av sig kommer inte lika ofta längre men som sagt, för dig Anki.
 
Förra helgen blev lyckad, på fredagen blev det att jag spontant hakade på Lisa, Maria och Hanna till relaxen på badhuset där några riktigt trevliga grabbar hade ordnat upp med dricka, fruktfat och bra musik. Vi chillade hela kvällen i jacuzzin, drack skumpa och pratade. Efter det blev de hemmafest som skulle sluta med krogen men det slutade med att ja o min lilla lisa gick hand i hand, delandes på en kebab upp för stans gator, med några små stopp på vägen tills vi landade fulla och glada i hennes säng.
 
Dagen efter kämpade jag för att bli mänsklig, få lite energi och sen var det bara att sminka om sig igen för då blev de fest med Julia och nåra till. Riktigt bra kväll även den.
 
Veckan har ja spenderat med Anki och Lisa, tufft att sova ensam nu känner jag när jag börjat bo lite halvt som halvt hos mina vänner igen meeen ja överlever. Igår när jag låg i badet ringde lisa och sa: Hoppa upp och klä på dig, åk till stan... du, jag, maria och en flaska sprit väntar vi ska drinka och snacka skit. SÅÅÅ spontant och mysigt, bara klä på sig, inget smink eller annat fix och sen bara dra för att sitta och snacka massa. Ännu en gång slutade det med en lullig liten vän vid min sida spatserandes förbi stans krogar där onsdagsgästerna troligtvis tog några fler öl en vad som var tänkt och sedan glatt hälsade på oss och slängde några ord. Sen, som vanligt, landa i hennes säng och sov som ett barn.
 
Imorn är det coaching 9.00 igen. Efter det drar jag till min saknade och fina Anna, för vin, snack, utgång och en jävla massa skratt. Tåget till Nyköping går vid halv tre så jag kan ju tänka mig att det blir fram med vinet ganska så snart efter jag kommit dit. Åh vad jag saknar den människan, jag uppskattar verkligen dom gånger vi ses nu så jävla mycket mer. Morgondan slutar troligtvis lugnt men lördan bjuder på utgång.
 
Sen ska jag bara fira Julia i början av mars sen får de fan vara nog med alkohol, det är dags att ta tag i träningen på riktigt. Gått ner totalt 9 kg, 3 kg kvar till min målvikt sen ska jag bara kolla på utsidan. Bygga muskler och mäta dem resultaten och skita i vikten. Den här sommarn kommer jag fan inte bada i vassen, haha.
 
De var de, hörs säkert efter helgen. Jag brukar ha något att säga efter resorna till nypan.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?