En vändning

2014



 
Okej så här ligger de till, när jag minst anade det hamnade jag på en arbetsintervju där de sökte folk väldigt omgående, intervjun gick bra. Jag var jätte nervös men log hela vägen till hotellet för att ja kände att de här är min chans verkligen, jag har inte råd att sumpa de här. Efter nästan 1 helt år som arbetslös är jag så himla sugen på att börja jobba, växa som person, möta nya människor, få en ny rutin, en stadig grund inför framtiden och börja tjäna mina egna pengar. Jag vet inte om det låter konstigt för er men vad jag längtar efter att kunna säga, nej jag kan inte följa med och bada för jag ska jobba, haha. 
 
På tisdag börjar jag alltså provjobba och jag hoppas innerligt att det här går bra, jag vet att de kommer göra det för jag vill så gärna det här. Det är hotellstäd jag förhoppningsvis kommer syssla med i sommar och de här kommer kunna öppna nya dörrar för mig när jag ska söka jobb i framtiden.
 
Så där har ni anledningen till att jag inte bloggar, självklart har det mycket med o göra att jag umgåtts med vännerna i det fina vädret också. Är i nyköping igen, va ju här och jobbade i fredags, åkte hem lördan och åkte upp igen i onsdags. 
 
Annars har de inte hänt något speciellt, träningen har fått läggas åt sidan de senaste 2 veckorna vilket har resulterat i en viktminskning på 2kg. Ligger nu på vad som var min målvikt från början men nu vill jag gå upp, jag vet ju att de är muskelmassa jag tappar. Så de ska vi med ta tag i, kommer nog inte träna varje dag som jag gjort tidigare. Väldigt dumt att skaffa jobbig träningsvärk om man har ett fysiskt påfrestande arbete men sånt där får ja väll känna av sen.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?