Du kan inte förutspå framtiden, men du kan göra ett ganska bra upplägg

2013



 
Under flera år har mitt mål varit att bli smalare och se så bra ut jag bara kan för att se bra ut i andras ögon. Men den senaste tiden har jag bytt anledning, jag vill fortfarande bli mitt bästa jag utvändigt, vem vill inte se snygg ut. Men jag vill vara hälsosam, stark och förhindra att få skador och problem med min kropp när jag blir äldre.
 
Man kan inte förhindra en fraktur, men man kan kanske förhindra att få höftproblem genom att ha en stark kropp. Man kan göra det lättare för sig att återhämta sig vid skador om man har en stark och annars frisk kropp.
 
Ja ser hur min mormor och morfar får allt sämre hälsa och allt ja tänker är, vad allt skulle vara lättare om dom tagit hand om sina kroppar tidigare. Färre kilon att orka bära efter en höftoperation eller färre mediciner att ta om man ätit hälsosammare. Om man vill få en bättre framtid är det dags att tänka på det redan nu.
 
väldigt fake, men snart så








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?