Dagens tidsfördriv

2014



Haha, jag och Ida igår när det var ovanligt mycket folk på gymmet, kunde tro att de va januari igen..
 
Som jag sa, idag skulle jag vakna med en annan inställning och det gjorde jag, mycket tack vare att man vaknade till Johannas kommentar på förgående inlägg, smart kvinna de där och sjukt hjälpsam!
 
Gled ner till stan med Lisa för att hjälpa henne och hitta en solhatt till hennes resa, drog vidare till gymmet och körde ett schysst ryggpass, så himla skönt att man får till snygga konturer när man kör och jag har kunnat öka en hel del. Körde några mark set på 50kg och 60kg, fortfarande 10reps för att så småningom kunna höja till 85 eller 90. Jag kommer ta 100kg innan året är slut, det är jag säker på och det känns så jävla bra att tänka så. Nästa pass ska jag klara 10 på 70..
 
Imorn tänkte jag sätta klockan tidigt för att hinna med att träna och sola innan tåget går, det blir nyköping imorn även fast planerna ändrades där ett tag så har det löst sig. Vi ska mysa med massa härligt folk på en grillplats vid en å för att sen troligtvis gå hem till någon som bodde i närheten. Valborg är ju en dag då folk passar på att ha en extra fest dag med tanke på att torsdag är röd och jag älskar stämningen på sånna dagar. Folk är extra glada över ledigheten, och eftersom det är en dag då man "firar in våren" försöker man oftast hitta på något. Typ grilla, spela kubb o bara umgås. Det är ju en tradition att jag åker till nypan så jag är glad att det blev så i år också.
 
Men som sagt, triceps och bröst vill jobba lite innan jag kan avnjuta några kalla öl med härliga människor.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?