Drop it like a squat

2014



Idag blev de bara inte att jag gick till gymmet, vet inte riktigt varför blev sugen nu på kvällen men kändes onödigt att åka så sent om ja ska träna själv, tänkte på hur kallt de skulle vara att cykla och bäddade ner mig under täcket istället. Hehe, ibland har man sånna dagar också.
 
Därför tänker jag ta den energin och det suget på att träna, ladda upp till max och köra ett killer pass imorn förmiddag eller tidigt på morgonen. Det är fredag vilket brukar innebära legday, imorn gör det iaf det och jag ska känna efter om jag orkar öka i knäböj och även i fronten. Ska köra ett riktigt pass med raka mark också och självklart alla andra övningar jag kör.
 
Det ultimata vore ju om mitt paket med refill kom imorn men man brukar få vänta till efter sex med att hämta ut paketen. Har ju nämligen ingen bcaa kvar men ja har protein iaf och de känns viktigast, återhämtningen efter passet.
 
Lördag blir axlar och biceps mina vänner kan ju hojta till om de vill följa med men ja tränar på ingelsta för stan är jag så jävla trött på!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?