Jag har inte åstadkommit något

2014



gammal bild, att jag gick runt med de där risiga håret?
Ja känner mig så jäkla besviken på mig själv när de kommer till träningen. Jag lyfter inte tillräckligt tungt, jag kör inte tillräckligt många övningar, jag håller inte ett tillräckligt bra tempo, jag ligger på latsidan när det kommer till kondition - true fact ja har inte rört en fena när de kommer till kondis sen ja körde intervaller med min bror för 2 veckor sen. Måste löpträna typ 3 ggr/vecka om jag ska förbättra min kondition och min tid. Mitt mål med att kunna göra chins osv är så jävla långt borta och jag har inte ens börjat träna inför det på riktigt än.
 
Har ni sånna här dagar... När ni kan va stolta över det ni åstadkommit ena dagen men dagen efter känner man sig värdelös och inte alls tillräckligt bra. Det är dom här dagarna som gör att många ger upp... Idag har jag en sån dag, mycket för att jag mår dåligt för andra saker. Men i morgon ska jag vakna upp vara så jävla positivt inställd, jag ska tvinga mig själv till att va det!
 
 



C.G❤️

http://cleangossip.blogg.se

Är skvaller kanske någonting för dig?!
I så fall kan jag stilla ditt begär! Skriver om allt mellan himmel och jord, från Justin Bieber till Kim Kardashian, bröllop, graviditeter, sjuka och chockerande kändisskvaller. Har bloggat tidigare så är kvick på dom senaste nyheterna!

Missa inte något! Kram
C.G❤️


Johanna

http://makememotivated.blogg.se

Det är klart att man har såna dagar ! Vissa dagar kan jag känna att jag verkligen är supernöjd med mig själv och vad jag åstadkommit och hur kroppen ser ut, trots allt så är det ju skillnad från hur den såg ut förut. Men vissa gånger ifrågasätter jag nästan varför jag fortsätter, eller ens började träna - just för att jag ändå är långt ifrån allt jag vill åstadkomma och så långt ifrån det "slutliga målet".

Men du måste komma ihåg att du är så jävla grym, hur många ligger inte hellre ute hela dagarna i det här vädret?! Du får tänka på hur kroppen och konditionen skulle se ut om du fortsätter med gamla vanor kontra om du ligger i med träningen så som du gör nu. Se tillbaka och tänk "jag kan ju faktiskt göra 100kg i mark" snarare än "jag kan inte göra en enda chin/pull-up". Gå tillbaka och kolla på dina "före/efter-bilder", tänk positivt och känn dig grym - för du är trots allt helt fantastisk! Alla har dåliga dagar !


Fisen

Tänk på hur långt du har kommit! Nu är de du som drar med mig och vaknar innan nio ;) Helt jävla otrolig är du pullan! ´<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?