Kan ha haft mitt bästa armpass idag

2014



 
 

Har jag inte träningsvärk imorn så vet jag inte vad som är fel.
 
Körde baksida axlar i kabelmaskin 4,5kg (sjukt svag), fortsatte med bicepscurl med rak stång också i kablarna 14, 18 och 23kg. Övergick till militärpress 15kg, axellyft åt sidan med hantlar 5kg, bicepscurls med hantlar och hammercurls 6kg. Axellyft framåt med en viktskiva 5kg och 10kg, enarmsrodd med v-handtag i kabelmaskin och till sist baksida axlar fast i maskin. 10x3 på typ alla övningar eller så många jag orka x3 på en del.
 
Testade axellyft åt sidan med ett expanderband också men de va fan skit tungt, köpte ju ett rosa sånt hem som va lättaste och de är verkligen superlätt, inget motstånd alls men de var de i det svarta, förstår att vissa använder ett sånt band som assistans när de ska lära sig chins osv. Kan fortfarande se mig själv tappa ett sånt band och få de i ansiktet dock...
 
Imorn blir det pw med Ida till gymmet och sen lite ben/mage. Längtar redan!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?