Snart börjar gymmen fyllas igen

2014



"Vill inte köra stenhårt och sen bli sjuk eller något" Skulle sagt peppar peppar på den ni... Naevars så farligt är det inte men jag börjar känna mig lite svag i kroppen, täppt när jag vaknar och småhostar lite men de är väll väderförändringen eller något. Jag är så jävla känslig sådär.
 
Sitter för tillfället i köket och lyssnar på Rude, hur skön är inte den låten! De går förbi väldigt många träningsklädda människor utanför fönstret ser jag när ja sitter här och småmyser med ett stort glas iskallt vatten, tror att den här kvällen är perfekt för att inviga funktionsjackan (heter de så? löparjacka kanske, ja måste iaf köpa en sån själv) på en pw. Det är kul o se att så många i mina pärons ålder är ute och rör på sig. Många som vill komma igång igen efter semestern antagligen, väldans bra.
 
Har beställt hem lite proteinbars som jag ska ta istället för godis på helgerna så ska jag köpa hem lite mer frukt, det är dags att bli av med sötsuget igen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?