Fiskar julkänslor men drunkar mest i..förkylning

2014



Jag har troligtvis halsfluss så jag sjukanmälde mig från jobbet imorse, det var hemskt jobbigt jag har aldrig haft så mycket ångest över något. Jag har jobbat med feber tidigare men nu var mina halsmandlar stora som pungkulor o ja kan knappt svälja och nyser näst intill oavbrutet, ja kände att de går bara inte. Gick till HC för att köpa strepsils förut vilket var en enorm kraftansträngning..
 
Så de får bli hemmahelg. Tänkte passa på att få lite julkänsla. Det ska komma snö inatt tror jag, kanske att de hjälper till annars får man ta till andra medel. Tänkte lista lite julfavoriter nedan som får mitt bröst att fyllas med värme i juletider, de är ju ganska fint. Att de betyder så mycket men på olika sätt för alla, även om man inte firar jul är det en mysig och förhoppningsvis för många en väldigt familjär tid under julperioden.
 
Bästa julmusiken
Låten med samma namn som albumet, gillar alla låtar på hans skiva men just den får mig alltid att vilja mysa ner mig i soffan under en filt med en kopp kaffe. Alltid efter skolan när mamma kom hem från jobbet varje år.
Wham, mariah och julfilmsmusik går ju också på repeat.
 
Bästa julfilmen
 
Okay, this may seem weird. Men de två första die hard filmerna utspelar sig ju under julen, därför visas dom alltid på julen och de är faktiskt en av mina favorit filmer rent generellt så ja. Jag må ha varit en konstig tjej när jag var liten och de har väll inte förändrats så mycket men jag älskar die hard under julperioden, Bruce i sina yngre år är ju verkligen..mums! Han va faktiskt bara 33 där, David Beckham är 39 nu o ja slår vad om att många fortfarande tycker han är skit snygg så låt mig ha en crusch på dåtida willis.
 
Harry potter, Sagan om ringen triologin och ensam hemma filmerna är även dem favoriter.
 
Bästa Julkalendern
No comment.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?