Say hello to my little friend

2014



 
Det blir lite helg uppdatering just nu, livet kommer ikapp än när man börjar jobba men man får inte glömma att unna sig lite av ledigheten sen också, man jobbar för att leva inte lever för att jobba.
 
Första veckan har gått skit bra, de sitter i ryggmärgen nu och det känns bra att man inte är "en av dom nya" längre, är det stressigt eller behövs folk på en viss station är det ofta man blir skickad dit just för att dom vet att man inte sackar efter och är bra på att sammarbeta. Vi valde dock att ta de lugnt första veckan och inte jobba över så vi kommer in i rutinerna först. Bara att vänja sig vid den dygnsrytmen var en challenge men de gick fort. Upp 05 somna efter 22, kommande vecka blir de nog lite övertid dock, behöver verkligen pengarna och det är inte så jobbigt som man tror att jobba till 20.
 
Nog om jobbet, igår åkte anna och hennes syster ner till norrköping för att träffa vänner och shoppa så jag passade på att följa med dem tillbaka till nyköping. Vi körde tjejmys vi tre, beerpong och drinkar sen gick vi ut och dansade på en ovanligt överfull krog. Hade jätte trevligt verkligen och behövde dansa av mig lite, eller ja jag kan ju inte dansa men jag kan vicka lite på stjärten i otakt till musiken och köra en paus squat varje gång dom sjunger low i någon låt, haha självförakt utan dess like. 
 
Vi kom väll hem runt tre tiden och somna efter nån timme, ändå vaknar jag vid 09 idag. Så jäkla skönt! Nästa helg ska jag bara vara hemma har jag bestämt dock, kanske mys med mina brudar på lördan men annars blir det nog adventsmys och hela köret, jag har absolut INGA julkänslor vilket är konstigt jag brukar få de redan i november men inte i år..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?