Bråvalla blev minnesvärt

2014



 
Sitter hemma och snuvar för mig själv, tror bestämt att jag hade lite feber på jobbet idag och det blev inte bättre av att cykla hem i ösregn, jävla bråvalla. Alla som va där går och snörvlar på jobbet, vill inte veta hur dom som tälta mår. Imorn tar jag iaf bussen till jobbet oavsett att jag får gå upp tidigare.
 
Bråvalla var skit kul hur som helst, lyckan som sprider sig i kroppen när man lyssnar på livemusik med fina vänner vid sin sida är fan obeskrivlig! Offspring va bäst, att håkan kom in på maggios spelning fick mitt hjärta att slå hårdare än någonsin och att skratta åt kvällen med Erica på väg hem från festivalen i skogsdungen mellan festivalområdet och hennes hus va så jävla mysigt. Jag bodde hos henne hela helgen och de va full fart i deras hus med gäster. De blev öl och cider frukost varje dag och när jag tänker efter så är den här förkylningen värt det för jag hade så jävla kul !
 
Igår efter jobbet åkte jag till gymmet, ååh efterlängtade lokal vad jag kände mig redo att ta ikapp det alkoholen hade brytit ner. Ökade till 60kg i knäböj och som sagt vaknade upp sjuk idag. Får ta tag i det nästa vecka istället men de känns bra nu. Jag börjar bli starkare. Man känner att det värt det när man kör lätta vikter ett par veckor och sen maxar mer än man trodde efter det.
 
Nu ska jag ladda matlådorna, hänga upp tvätten och sen läsa lite bloggar innan läggdags, vardagslivet är inte alltid så glamoröst men kanske att det är värt allt slit när lönen kommer.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?