För ett år sedan

2014



 
 
Kollade igenom arkivet på min gamla blogg, på vad jag gjorde exakt den här tiden förra sommaren, brukar göra det ibland för att vara tacksam över det som är, det jag har. Jag skrev allt jag ville göra, sjunga med till musiken på en festival, gå ner i vikt, resa...
 
Nu sitter jag här och ler för mig själv, shit allt går om man vill, det mesta löser sig. Man kan inte gräva ner sig i det som varit, den man inte är eller det man inte upplevt... man kommer ingenstans då. Man kan inte heller ha för små drömmar, allt är inte omöjligt, tvärtom.
 
Visst jag har bara ett sommarjobb, pengar är fortfarande en bristvara och jag har ännu inte varit utomlands men det känns bra att jag är på väg, de rör på sig nu. Inga fötter nerjutna i ett cementblock längre, nu är det som jag vill.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?