Getting that body back

2014



 
Ända sen bråvalla har jag hållit till i mina gamla trakter, jag syftar på dåligt med träning, värdelös kost och oregelbundna kostscheman. Självklart har det medfört viktuppgång men ja mår som sämst på insidan. Jag är verkligen trött hela tiden och jag hatar det. Att vakna på morgonen och känna att man inte vaknar till liv förens vid lunchtid även om jag är på jobbet. Att komma hem och känna att man har hundra saker att ta tag i men inte orkar lyfta ett finger och att ta sig till gymmet är ett helvete, de är inte alls lika enkelt längre.
 
Vad jag vill komma fram till är att jag saknar känslan jag hade i kroppen och sinnet när jag höll på med träningen och inte åt massa skräp. Men nu har jag kommit till den där punkten som dan innan min födelsedag förra året, inför det här årets födelsedag, min 20 årsdag. 37 dagar kvar, så jag sätter upp som ett mål att ha kommit in i rätt rutiner igen då och att jag ska hålla igång med träningen fram tills dess. Less sweets more sweat!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?