Tillbaka till träningslivet

2014



Idag har jag lagat mat i princip hela dagen, lyckades knepa ihop fyra matlådor till veckan, känns bra att ha det gjort iaf. Tisdag, onsdag, lördag och söndag bjuder på jobb den här veckan än så länge. Tänkte se till att ta med träningskläder till jobbet majoriteten av dagarna så jag inte har någon anledning till att åka hem för att sedan skita i det. Jag vill ju träna men latheten har slagit lite rot märker jag. Förkylningen har äntligen släppt men en månad av dålig kost och ingen träning inkluderar en väldigt trött och seg kropp. När jag väl tar tag i det kommer jag göra det ordentligt dock, så redo att sträva mot nya mål. Efter att ha lagt ner mycket engagemang åt att träna rygg så ska jag kötta mer i lite andra muskler med, ta upp konditonsträningen igen och inte hoppa över magträning. Åh nu blev jag träningssugen.
 
Ska fortsätta blogga för jag märkte att det var väldigt motiverande att skriva om träningen, lite mer intressant att läsa också än de här inläggen om vardagslivet som inte är så givande för tillfället. Men jag har haft ett par riktigt bra lediga sommardagar under helgen.
 
Bästa dagen i torsdags med syrran, så värt på alla sätt!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?