You only lose when you stop trying

2014




Äntligen, måste jag väll ändå säga, så tog jag mig till gymmet efter jobbet. Körde ett helt okej benpass, ökade till 50kg i raka marklyft så de är ju lite progress i alla fall. Har som jag tidigare nämnt lite hatkärlek för den övningen. Ökade även i baksida legcurl men bara med 5kg. Imorgon blir det axlar och biceps, hoppas att jag bibehållit lite styrka efter att ha skakat duntäcken dagarna i ända. Kända i frontböjen att de var väldigt tungt att hålla 45kg på axlarna men jag får testa ett annat grepp nästa gång.
 
Dagens pass blev
5x10 benpress, körde pyramidset på majoriteten av övningarna idag
3x10 baksida benspark
Knäböj + frontböj
Raka mark
 
Sen avslutade jag med två magövninger, typ de två jag behärskar, måste verkligen stärka framsida bål..
 
Efter gymmet cyklade jag hem och hämtade mitt solkort sen tillbaka in till stan, en lite promenad och sen solning och nu har jag äntligen landat i min säng. Är sådär skönt trött i kroppen så hoppas på en jävligt god natts sömn.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?