Fixing and.. buying

2014



Idag har jag varit ledig igen, passat på att städa ordning i mitt sovrum, blev förvånansvärt fint faktiskt. Satte upp lite tavlor osv för de blir så kalt med vita väggar så nu känns de kanske lite bättre att vakna upp på morgonen. Tänkte ta tag i mitt klädrum imorn men jag har så mycket skit så de känns som ett onödigt projekt.
 
Men först blir det hur som helst jobb till 15 ungefär, efter jobbet ska jag hem och svira om till träningskläder. Tänkte köra ett pass med Jonas om han hade lust att ha med mig, vi har beställt lite tillskott så hoppas dom kommer så fort som möjligt.
 
Har även skickat efter en jättefin outfit till bråvalla i form av en shortsdress och en kimono, sen har jag äntligen köpt ett skal till min iphone med som ska komma inom en vecka. Jag vet... men det är första lönen, kommer självklart hålla i pengarna så jag kan hitta på saker under sommarn, utöver att jobba då hehe.
 
 
Skön bild från landet igår, Lisa can be such an ass! haha
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?