Gym, gains & weightloss

2014





Idag tog jag mig till gymmet för ja fick sluta tre, känns skitbra att ha kroppen fylld av endorfiner igen! Träningen går dock värdelöst o ja är så irriterad över att ha tappat massa. Min kropp känns fan deformerad nu, tappat muskelmassa på vissa ställen, behållit på vissa, tappat fett på vissa ställen o lagt på mig på andra. Har ingen fungerande våg så går bara på utsidan, vilket man ska. Det är dags att lägga på ett extra kol nu asso, ville va bekväm till Bråvalla som mål och nu är ja långt ifrån bekväm.. 

Är inne lite i en downperiod just nu och vet inte varför, kan va brist på socialt umgänge eller att ja känner mig lite obekväm i en så stor förändring i mitt liv, vet inte riktigt men jag fungerar så, allt nytt är obehagligt haha. Får jobba på den biten, nu är det tvätta, laga matlåda o påbörja städandet av mitt klädrum, imorn är det jobb 8.30 :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?