Inga fler lata dagar

2014





Mina otroligt bra dagar i Nyköping blev ett perfekt avslut på "mitt lediga år". Förstå att jag gått runt utan att göra något "vettigt" i typ 365 dagar. Nyköping bjöd på hamn mys inkluderat volleyboll o femkamp, kalla öl med ett avslut på krogen. En hel del filmkvällar, söndags öl på olearys o rockbaren, shopping inför jobbet, kvällsdopp och en jävla massa balkonghäng.
 
Nu känner jag sådär igen att ja vill flytta till nypan, underbara människor, fin och mysig stad och allt är så enkelt. Meen ja har äntligen ett jobb här hemma så ja får börja där, drömmen är ju att resa runt lite så småningom och till vintern pratas det om säsongsjobb i Åre igen.
 
Har jobbat tre dagar i rad den här veckan, de går bra och jag börjar få in rutinerna. Får va kvar i sommar och tackar ja till alla pass jag får, känns underbart faktiskt. Det är sjukt slitsamt arbete, men det som är jobbigt är att hålla energin uppe hela dagen så det här med foodprep har fått en ny innebörd. Jag lägger mig aldrig i soffan efter en dag på jobbet för då kommer jag aldrig därifrån har jag märkt och eftersom att träningen är väldigt viktig för mig så är jag väldigt rädd för att tappa det jag lyckats åstadkomma hittills. Därför blir det fokus på tyngre träningspass de dagar ja vet att jag inte ska jobba dan efter och lite lugnare som dessa. Känner inte för att vara helt tung i armarna när jag ska bädda sängar imorn.
 
Men träna ska jag göra, armarna behöver få sig en liten omskakning iaf!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?