Nationaldagen

2014



 
Morotsljus ?

Jag kom äntligen iväg till gymmet, insåg när jag åkt hemifrån att det är nationaldagen idag, inte för att ja bryr mig så mycket om just det men gymmet har inte öppet lika länge på röda dagar utom vanliga söndagar så hade en timma på mig när jag kom till gymmet. Tänkte, hmm vad för övningar är bäst när du har ont om tid? Marklyft!
 
Bästa övningen i alla lägen. Så körde en kvarts mark, glömde mina handskar i skåpet så hade ganska värdelöst grepp men la bara på upp till 50kg men körde 3 intensiva 10or på det.

Körde en kvarts träning på maskiner efter det (raka latsdrag, vanliga latsdrag som jag ökade i vikt på idag och baksida axlar i kablarna).
 
Sen tog jag en kvart på fria vikter, axelpress 5st sen 5 drag till hakan sen vila, körde det x3. Sen tog jag lätta hantlar och körde 10x3 raka hantellyft åt sidan. Sen avslutade jag med biceps och hammercurls, då kör jag som jag alltid gör, 10st av båda övningarna i rad på ena armen, sen går ja över till den andra och så fortsätter jag så istället för att köra båda armarna samtidigt osen ställa ner och vila mellan varje, blir skönt "pump" då ;)
 
Så hade 45 minuters relativt givande träning susat förbi, hoppade upp på cykeln hem och njöt av en proteinshake. Svängde förbi affären och köpte hem lite mat, glömde dock mjölk insåg jag just så får äta upp maten här, ta en dusch och sen gå och handla igen, åh smart fia...
 
Sen laga matlåda, tvätta osen söööva och imorn jobb, vart tar tiden vägen?
 
 



GoForFit

http://goforfit.se

Härligt! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?