Spontantripp till nyköping och längtan efter lön

2014



Gårkvällen var tänkt att jag skulle spendera hemma själv framför en film jag sett hundraelva gånger men så blev de inte. Anna tog sin pöjks bil och åkte ända från Nyköping för att hämta mig, hur underbar vän är hon inte? Åh jag mår så bra när jag umgås med henne och alla andra sköna människor där uppe!
 
Vi åkte direkt till hamnen där vi satt hela kvällen, drack några kalla, lyssna på musik och bara myste. Idag drog vi en pizza på favorit pizzerian och såg på wolf of wall street, vet inte om jag tyckte om den filmen så mycket faktiskt..
 
Sen tog ja tåget hem vid kvart i fem, åkte o handla med bröderna och nu ligger jag här i min säng, lyssnar på skön musik och funderar på vad jag ska lägga i morgondagens matlåda, känns mer lockande att kolla vad jag ska handla för nya kläder när lönen trillar in på kontot, kommer bli farligt känner jag redan nu men jag får kolla över vad jag tjänar och sen räkna ut hur mycket jag kan spara varje månad. Måste börja betala hemma nu också och jag tjänar ju inga stora summor så jag får tänka mig för att ja inte slösar för mycket, men jag har nog koll..
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?