Bra helg de blir

2014




Min fina fina vän, de fina med vår vänskap är att den egentligen inte är så komplicerad och de är alltid lika lättsamt när vi ses. Min personliga lilla energiboost, med de gladaste leendet man kan tänka sig. Du är så jävla bra! Och du kommer alltid vara lite som en syster för mig 💕

Igår hängde ja med Anki, körde lite basket, käka pizza och bara chilla utomhus så länge som möjligt.

Idag är de sjukt varmt och jag ska snart ta tåget till Nyköping för lite jobb, ska bli kul faktiskt! Kommer hem runt 22-23 ikväll så då blir det att sova och sen åka tidigt till gymmet imorn för discopump, vill köra igenom typ hela kroppen. Så fortsätter jag morgondan med volleyboll, vin och otroligt fina vänner, bra helg ? Jävligt bra!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?