Determination makes me happy

2014



 
Hejsan alla fighters och latmaskar !
 
Det är onsdag och jag har hunnit med ben, mage, axlar, biceps denna vecka och idag blev det rygg. Har alltså triceps, bröst och kondition kvar.
 
De känns som att jag har tappat lite mycket de senaste dagarna, inte vikter men flow typ. Eller alltså ja är lite disträ typ, vad ska jag träna, vilka övningar, har jag verkligen tagit ut mig ordentligt.. Jag tror att jag har mycket mer att ge faktiskt, och så är ju kul att känna.
 
Jag funderar på om jag ska utmana mig själv lite, tänkte testa en grej men jag tänker inte skriva om det än. Idag körde jag som sagt rygg, det var upptaget när jag skulle köra mark så fick böja lite istället, kom upp till 55kg innan det var ledigt, nästa benpass kör jag 60kg i backsquats, kanske. Men iaf, gick direkt på 40kg efter att jag kört 15 raka med 20, öka till 60 och kände lite på de, höjde till 70 och körde 2 set på de med. Där nånstans tog mitt vatten slut och tränar man själv kan man inte fylla på för då tar nån "rutan" så kände mig lite svimfärdig när jag skulle byta vikter men jag körde en 3a på 80 igen och sen fick de vara nog.
 
Kände mig svag i latsen och underarmarna gav upp fortare än vanligt men jag körde så mycket jag orka sen körde jag lite magvridningar med en 7kg medicinboll sen va jag slut. Avnjöt mitt choklad protein i godan ro i omklädningsrummet och sen cyklade jag hem i det förbannat kalla vädret igen.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?