Everything Will be ok in the end, if It's not ok It's not the end

2014



Jag är kvar i Nyköping och har inte haft en tanke på bloggen eller något annat, inte orkat brytt mig om att jag varit ifrån gymmet heller vilket är super skönt. Även en hälsosammare livsstil kan gå till överdrift så jag har gjort som jag vill utan ångest sen Valborg, hej sötsug när jag kommer hem haha. 

Nej men jag har det super bra, tåget rullar mot Norrpan ikväll och då ska jag städa och bädda rent och sen njuta av att få sova i min egna säng. 

Jag har lyckats sova till efter halv elva varje dag så får ställa klockan imorn. Jag hoppas att maj blir en bra månad, jag har varit väldigt jävla Off och känt mig lite sluten den senaste tiden så nu ska jag se till att vända på de här. Tack vare mina underbara vänner ska de inte bli några problem. För ni är bäst! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?