Quality time

2014



 
Idag har jag lagat matlådor, sen har jag varit på gymmet och sen har jag varvat ner. Det var jag och några få till som hade tagit oss till gymmet även om det var mer passande att ha en heldag utomhus. Jag hade ingen större plan när jag gick till gymmet, köra rygg ville jag göra men jag orkade inte testa några nya grejer även om de hade varit ett ypperligt tillfälle då de va så lite folk. Jag är ganska nöjd med mina ryggpass, men jag ska nog addera några övningar till nästan gång.
 
Körde på med mark, ökade ganska effektivt för att inte ödsla kraft på lätta vikter. Några snabba raka på 20 innan jag la på vikter, öka till 40kg och körde några raka på det med och sen några vanliga. Slängde på ytterliggare 20kg och körde 2x10 på 60. Fortsatte med 2 5or på 80 och en jävligt efterlängtad 2a på 90. Nu är det nöta och nöta och nöta som gäller. Jag ska klara 10or på 80, 5or på 90 och en snygg jävla 1a på 100kg så snart som möjligt.
 
Ikväll har jag haft kvalitetstid med mig själv, jag har färgat mina ögonbryn och målat mina naglar sen har jag ätit en god grapefrukt och sett på film i lugn och ro. Imorn bitti blir det en god frukost, lite hemma träning då gymmet är stängt för dom ska ha städdag och sen ska jag cykla till Lindö så får pappa hämta upp mig med båten. Vill verkligen ta tillvara på solen när jag ändå kan.
 
Bloggar imorn!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?