Skippa inte träningen pga vädret

2014





Gårdagen blev jätte bra, ja o Julia möttes upp på badhuset, simmade några längder i inomhusbasängen, tog ytterligare några utomhus och sen gick vi o la oss i solen. Ja ville så gärna köra Box passet men vi bestämde oss för att strunta i det och ligga kvar på solsängen, ingen träningsvärk idag alltså men lite bränna. 

Sen åkte vi o köpte några öl, drog hem till mig och drog ihop lite käk och sen spenderade vi hela kvällen på altan.

När Julia drog hem satte ja mig och såg film med Jonas o hans kompis, han kom hem över natten för att träffa sin vän som varit utomlands, gullig bromance! 

Idag ska jag till gymmet, själv. Jag måste de har inte tränat sen i fredags, varför vet jag inte men alla tappar motivationen ibland, de viktigaste är att man tar tag i det igen och inte ger upp. När ja tränar själv vet jag att jag får de jag vill gjort, de blir intensivare eftersom att ja inte väntar på någon annans set och de finns inte ens chans att ja ställer in, även om ja gillar att ha någon som pushar mig så är de jävligt skönt själv! 

Man får inte hamna på latsidan för att de är bra väder heller. 1-2 soltimmar kan man avvara på gymmet, eller så går man på kvällen när soltimmarna är slut. Eller ännu bättre, drar med sig någon och kör hiit träning eller löper i skogen, de finns så mycket man kan göra istället för att bara ligga kvar på handduken och käka chips. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?