Idag var det tungt

2014



 
Måste börja med att säga att de är kul att man har några vapendragare kvar här, det får mig att fortsätta och de är underbart att ha någonstans att få utlopp för sina tankar.
 
Idag stod rygg på schemat, oj vad jag tappat muskelmassa, mår dåligt verkligen men de är bara att fortsätta. 70kg i mark va otroligt tufft men det var ju nästan 2 månader sen jag körde det så jag kommer nog igång snart igen.
 
Har som ni ser fått hem ett flak Celsius, väldigt smart av mig för jag vet att jag kommer gå o köpa det till jobbet sen och de lönar sig att köpa ett flak då. Hade 100kr rabatt på gymgrossisten med så de var inte så dyrt, tyvärr fanns inte cola smaken i lager, tur att ja gillar mango också. Men plasten förblir på fram till 1 december, bättre än en choklad kalender !
 
Imorn kör vi igen, tror Julia ville köra ben så jag får väll kämpa mig igenom passet och hoppas att träningsvärken försvinner snart för det är inte skönt längre...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?