Möbler, kläder, pengar

2014



 
Ja har letat efter en nice partytop väldigt länge, ja har tänkt svart, glittrig och snygg form så kommer denna in på bikbok, samma modell ja har fast min är blommig och somrig. Stort fett TACK till mamma som tyckte att ja skulle få den här ♥

De känns som att de är fredag imorn men så är det ju inte, oavsett så längtar ja mer till tisdag.. Min första lön från Logent, very exciting! Var precis ute på en kvälls pw och fick massa energi. Kom in på nån okänd blogg och bara vill dö för all inspiration. Så nu ska jag göra mig en kopp te och sen börja skriva önskelista, göra lite klädcollage för att se vad som "behövs i garderoben" och skriva upp mina utgifter än så länge. Men ja ska hålla fingrarna i styr och varukorgen tom........ jo de ska jag!



KJ

http://gymmer.blogg.se

Toppen ser ut att vara riktigt snygg!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?