Jag känner mig snyggare och bröna är på plats

2014





Åh bästa känslan, ligger i badet o värmer upp mig efter ett jävligt bra axel och biceps pass ja körde med Julia. Mina ben mår ju såklart som värst idag, två dagar efter legday, men ja tror nog att dom har mjukats upp lite till imorn, jag hoppas på de för den här "ja har lite bajs i byxan-looken" passar inte mig känner jag...
 
Any how, på bilden ser ni mitt senaste tillskott i gymklädes garderoben, den är iof en månad gammal kanske men de va den ja köpte senast. Lite av en favorit, den är snygg, håller krusbären på plats och kosta mig bara 100kr på Gina. 
 
De är så jobbigt med träningskläder, de finns så mycket snyggt som vanliga butiker har börjat med men de ska gärna vara just de också, bara snyggt. Vill man ha något man slipper skämmas i men som också sitter bra och är funktionellt så får man ju vända ut o in på plånboken. Inte för att ja har så svårt för det när de kommer till träningskläder men iaf, 700-1000 på ett par tights är väll kanske inte det mest ekonomiska draget att göra.... Men de är ju snyggt!
 
Frågan är ju också om de inte är lite lättare att ta sig till gymmet när man har ett par nya träningstights att böja i. Inte konstigt enligt mitt tycke, känns inte livet på dansgolvet lite mer awesome när du står i en sprillans ny topp?
 
Mm, så kan man ju också se det!



Johanna

http://makememotivated.blogg.se

Alltså den där är ju to-die-for! Har spanat på den riktigt länge nu, men jag måste sluta överkonsumera träningskläder så den får glatt vänta någon månad till!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?