Ännu en helg

2014





Har spenderat ännu en helg i Nyköping. Min fristad, tillflykt, ett andra hem i något som till och med kan kännas som en annan värld vissa gånger. Varje gång jag sätter mig på tåget vet jag att jag lämnar alla måsten från det att tåget rullar ut från perongen. Det är mycket mindre här men trots att allt ligger angränsande till varandra känns allt luftigare. Jag tror jag behöver komma ifrån Norrköping på heltid men det kan vara så att jag bara behöver ta mig loss och flytta till något eget. 

I lördags kom Lisa upp hit, det kändes bra. Bruden som passar in i alla miljöer trivdes självklart och vi hade en jävligt kul utekväll. Det behövdes en tjejkväll och vår trio kändes solklar. Jag älskar när man samlar ihop helt olika personer under ett o samma tak. Är så jävla tacksam över att ja har ett så, vad ska man säga, brett utbud av vänner.

Jag vet knappt själv vad jag säger eller vill få sagt jag är bara glad antar jag. Är dock inte redo att återvända till verkligheten riktigt än, inte för att jag befunnit mig i någon den senaste månaden men de ska jag ta tag i när jag kommer hem.

Rensa ut allt gammalt, kolla över mina möjligheter och återfå styrkan att palla med allt. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?