Fyllt 20, bytt gym och tatuerat mig

2014



 
Jag har fyllt 20, var omringad av mina bästa vänner och nära vänner, fick fina presenter, en massa skratt och kärlek. Vi satt på min altan och prata om allt möjligt för att sedan åka in till stan och käka på en pub. En väldigt bra dag, kväll och natt. Tidigare på dan gick jag ju självklart in på systemet med ingen mindre än morsan, jag vet jag är nog den enda! Men de va perfekt, ja skicka in henne på lagret när de inte fanns det jag ville ha i butiken och om ja inte hitta något kunde hon stå och peka, haha.
 
Jag har sagt upp mitt gymkort på friskis, var där igår så har bara en månad kvar där nu efter 5 års medlemskap. Har signat upp mig på factory fitness och är i full gång med att komma igång med träningsrutinerna igen och de känns riktigt bra att ha syrran vid min sida. X-force maskinerna är fortfarande väldigt ovant men både ja o Anki föredrar fria vikter så vi kör lite av allt. Det ända negativa som jag måste klaga på är att de bara har en yta för marklyft..hmmm. Men jag överlever, ska ta mig till friskis någon dag och köra ett rejält marklyftspass själv.
 
Sen har jag märkt mig för livet tillsammans med syrran. Har äntligen gjort en tatuering jag funderat länge på, innebörden är lite förändrad dock. Jag tror verkligen att jag och anki kommer hålla ihop hela livet, men gör vi inte det så stör de mig inte att ha hennes personnummer på ryggen för de kommer alltid påminna mig om vilken underbar vän jag har fått spendera min tonårsperiod tillsammans med. Jag tycker att vänskapstatueringar är en så jävla fin grej att göra och jag vet att många tycker att vi är knäppa som gjorde de här men de är vårat val och jag skiter fullständigt fan i vad andra tycker. Alla mina tatueringar ska betyda något för mig och den här gör verkligen det.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?